top of page

MAVİ RÜYA - KUZEY YUNANİSTAN

BU BİR İSTANBUL DOĞA GEZİSİDİR

10 Ağustos Cuma

10 Ağustos Cuma Günü saat 23:00 itibariyle kendi araçlarımızla yola çıkıyoruz.

11. Ağustos Cumartesi

Yaklaşık 6-7 saatlik yolculuktan sonra ilk durağımız Kavala'ya sabah erken saatlerde varıyoruz ve kamp alanına giderek çadırlarımızı kuruyoruz. Kavala gezimizi yaptıktan sonra  kamp alanına gidiyoruz ve günümüzün geri kalanını denizde geçiriyoruz.

12 Ağustos Pazar

Sabah erkenden çadırlarımızı toplayıp Selanik yolunu tutuyoruz (2 saat), kısa şehir gezimizi yaptıktan sonra, ikinci kamp alanımız olan Kassandra'daki kamp alanımıza gidip (1 saat) yerleşiyoruz, kısa deniz molası sonrası akşamı Halkidiki'nin Alaçatısı sayılan Afytos'ta geçirip, gece yeniden kamp alanımıza dönüyoruz. Bugün deniz molamız kısa ancak geri kalan 2 günü tamamen denizde geçireceğiz.

13 Ağustos Pazartesi

Sabah erkenden çadırlarımızı toplayıp gezinin en güzel deniz molası olan Alykes Adasına doğru hareket edeceğiz, kısa feribot yolculuğu sonrası doğrudan kamp alanımızda, öğlenden sonradan itibaren denize girebileceğiz. Kamp alanımız da Maldivleri aratmayan bu görüntüye 100 metre mesafede.

14 Ağustos Salı

Bu günümüzü de dönüş saatine kadar bu muhteşem denizde geçireceğiz. Mavi Rüyamızın bugün son günü olduğundan akşam olmadan  İstanbul'a doğru yola çıkacağız ve gece vakitlice evlerimizde olacağız.

Konaklama

3 gece kamp alanlarında olacaktır, kamp alanlarında tuvalet, banyo bulunmaktadır.

Yeme-İçme

Kamp alanlarında ve yakınlarında yeme içme imkanı bulunmakla birlikte, dilersek kendi alışverişlerimizi yaparak kendi kahvaltılarımızı ve yemeklerimizi de hazırlayabiliriz.

KAYIT OLMAK İÇİN TIKLAYINIZ...

(Bu bir İstanbul Doğa Sporları Kulübü Derneği Etkinliğidir)